Klachtenregeling

Klachten
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over de therapeut of de werkwijze van Zicht op de Toekomst. Wanneer u hierover niet tevreden bent, kunt u dit in eerste instantie bespreken met de desbetreffende therapeut of met een van de praktijkhouders. Bent u daarna nog niet tevreden over het handelen van een jeugdprofessional, dan kunt u een klacht indienen bij het College van Toezicht van SKJ. Daarmee start je een tuchtrechtelijke procedure. Eventueel kunt u met uw klacht terecht bij de Nederlandse Patiƫnten Consumenten Federatie (Utrecht). U kunt het SKJ-nummer van de betreffende therapeut per mail opvragen bij de therapeut zelf of de secretaresse.

Melding incident
In de praktijk staat de cliƫntveiligheid voorop. Mocht u onverhoopt toch een melding willen maken van een incident, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken door middel van een mail of een brief:

Zicht op de Toekomst
Reeweg Oost 81
3312 CL Dordrecht
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

onder vermelding van uw naam, telefoonnummer, datum en het voorgevallen incident.