Wil jij graag goed kunnen communiceren met je ex-partner, maar is het een opgave om dit voor elkaar te krijgen?

Krijg je al hartkloppingen wanneer je een e-mail of appje van je ex krijgt?

Wil jij dat zijn of haar verwijten jou niet meer raken en het communiceren met je ex jou geen negatieve energie meer kost?


Als communiceren tijdens de relatie al lastig was, hoe doe je dat dan als je uit elkaar bent? Door de relatie die is beëindigd wil je juist afstand van je ex nemen. In de realiteit is het nodig om in contact te blijven met elkaar om bijvoorbeeld financiële zaken af te handelen of voor de kinderen. Dat voelt als een last als je juist een nieuwe start in je leven wilt maken. Zeker als je nog geraakt kan worden door opmerkingen van je ex. Hoe zorg je er dan voor dat de communicatie soepel blijft verlopen?

Met onze E-mailservice bieden wij jou dé ondersteuning die jij nodig hebt bij het communiceren met je ex. Je leert zakelijk communiceren per e-mail en wij helpen jou bij het loslaten van opmerkingen van je ex die jou raken. Dit doen wij door opbouwende feedback te geven op e-mails die jij wilt versturen naar je ex en maandelijkse sparringsessies. Zo weet jij precies op welke manier je het beste op je ex kunt reageren.

Met de E-mailservice van Zicht op de Toekomst krijg jij:

  • 12 weken lang opbouwende feedback op 3 e-mails van jou per week.
  • Binnen 2 werkdagen antwoord.
  • Maandelijks een online sparringsessie om opmerkingen van je ex los te leren laten die jou blijven raken.

Inclusief samenvatting om na te lezen wat er is besproken en welke tips je hebt gekregen.

De voordelen van de E-mailservice ten opzichte van andere trajecten zijn:

  • Het is individueel.

Geen eindeloze gesprekken met een hulpverlener of mediator samen met je ex. Je hoeft je ex niet eens in te lichten.

  • Volledig online.

Gewoon vanuit huis op tijden die jou uitkomen.

  • Je bent klaar in minder dan 3 maanden.
  • Je krijgt binnen 2 werkdagen al antwoord. 

Andere cliënten die jou zijn voorgegaan zeggen over de E-mailservice:

S.: “Eindelijk raken de e-mails van mijn ex mijn niet mee zo. Zelfs mijn kinderen zeggen dat ik rustiger ben en minder boos.”

T.: “Door de E-mailservice lukt het mij veel beter om zaken geregeld te krijgen met mijn ex. Ik heb er nu veel meer vertrouwen in als ik iets moet bespreken met mijn ex. Ik ga het communiceren niet meer uit de weg.”

R.: “Eerst vond ik het lastig om alle feedback die ik kreeg van jullie toe te passen, maar toen ik snapte hoe ik de feedback kon gebruiken merkte ik echt een verschil! De e-mails die ik terugkreeg van mijn ex gingen eindelijk meer over zaken die met de kinderen te maken hadden en minder over wat ik allemaal verkeerd deed.”

Met onze support leer jij zelfverzekerd en ontspannen communiceren met je ex. Meld je aan via info@zichtopdetoekomst.nl en we plannen een vrijblijvende online kennismaking met jou in.

De kosten voor het totale traject zijn €1485,-. Betalen in termijnen is mogelijk.

Je kunt de E-mailservice maandelijks verlengen voor €495,- per maand.

Per extra e-mail waar je feedback over wilt krijgen is het €50,-.

Een extra online sparringsessie nodig, omdat opmerkingen van je ex jou blijven raken en het daardoor moeilijk is om zakelijk te blijven communiceren? Dat kan! Voor €125,-. plannen wij deze voor jou in waarbij je na afloop een samenvatting krijgt. 

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Meest gestelde vragen

Ja, dat kan.

Je geeft op voorhand aan hoeveel mails je extra wilt laten voorzien van feedback. Wij sturen naar jou de factuur (€50,- per mail) en zodra deze betaald is stuur je ons de e-mail(s) die je wilt laten voorzien van feedback. Binnen twee werkdagen krijg je feedback.

Wanneer je per ongeluk een extra mail stuurt, krijg je van ons de vraag of je deze wilt voorzien van feedback. Zo niet, dan verwijderen wij deze mail. Na vijf werkdagen verwijderen wij de mail wanneer wij niets van jou hebben gehoord. Daarna begint de nieuwe week waarin het mogelijk is om drie nieuwe e-mails te sturen om te laten voorzien van feedback.

Wanneer je aangeeft dat je de mail wilt laten voorzien van feedback krijg je van ons de factuur. Zodra deze betaald is ontvang jij van ons feedback op de desbetreffende e-mail.

Als je een e-mail hebt gestuurd, er feedback op hebt gekregen, deze hebt toegepast en de nieuwe versie opnieuw wil laten bekijken en/of voorzien van feedback, dan geldt deze nieuwe versie opnieuw als één e-mail. Let dus goed op of je een e-mail in dezelfde week nog voorzien wilt hebben van feedback of dat het handiger is deze de week erop te sturen naar je e-mailcoach.

Elke nieuwe week gaat in op maandag.

Je betaalt een totaalbedrag voor de uren die wij nodig hebben om e-mails te voorzien van feedback en speciaal voor jou reserveren om je binnen twee werkdagen van dienst te kunnen zijn. Of je gebruik maakt van de mogelijkheid om drie e-mails te sturen is aan jou. Het is dus niet mogelijk om daar geld voor terug te krijgen. Let dus goed op of je een e-mail in dezelfde week nog voorzien wilt hebben van feedback of dat het handiger is deze de week erop te sturen naar je e-mailcoach.

Elke nieuwe week gaat in op maandag.

Ja dat kan.

Het kan helpend zijn om een extra online sparringsessie te boeken wanneer je meer tempo wilt maken, veel e-mails of appjes van je ex met beschuldigingen krijgt of het een grote uitdaging vindt om kwetsende opmerkingen van je ex los te laten. Geef het aan bij je e-mailcoach. Er wordt een extra datum ingepland voor jou en je ontvangt de factuur (€125,-). Zodra deze betaald is kan de afspraak doorgaan.

Ja, dat kan.

Het is mogelijk om in maandelijkse termijnen te betalen. Let op dat het alleen mogelijk is om in termijnen te betalen wanneer je dit voor de start van het traject schriftelijk hebt aangegeven op ons toestemmingsformulier.

Het traject begint op de eerste maandag na betaling.

Deze worden na het traject direct verwijderd. Wanneer je een e-mail kwijt bent kunnen we deze ten tijde van het traject opnieuw naar je versturen. Na het traject stopt onze samenwerking en verwijderen wij de e-mails uit privacy overwegingen. Lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Ja zeker. Jij bepaalt op welk e-mailadres je de feedback wilt ontvangen.

En mocht je tijdens het traject de feedback liever op een ander e-mailadres ontvangen, laat het ons schriftelijk weten. Wij zullen in het vervolg gebruik maken van het nieuw opgegeven e-mailadres.

Je stuurt geen e-mails van je ex door, alleen de e-mails die van jezelf zijn en jij zelf wilt sturen. Zo komen er geen problemen met het schenden van privacy en hoeft je ex niet op de hoogte te zijn dat jij deze ondersteuning krijgt.

Wanneer je toch een e-mail van je ex doorstuurt met daarin zijn/haar persoonsgegevens (te denken valt aan bijv. e-mailadres), zijn wij genoodzaakt je ex in te lichten over welke gegevens van hem/haar bij ons terecht zijn gekomen en dat Zicht op de Toekomst deze gegevens heeft verwijderd voor hem/haar.

 

Wij brengen jou per mail op de hoogte dat wij van jou een e-mail hebben gekregen waar persoonsgegevens van je ex in staan, dat de mail is verwijderd en dat wij dit gaan melden bij je ex-partner. Je ex wordt gemaild met daarin een uitleg welke gegevens doorgestuurd zijn via de mail en dat wij deze e-mail hebben verwijderd.

 

Het structureel blijven sturen van persoonsgegevens van je ex, zonder zijn of haar schriftelijke toestemming, is voor Zicht op de Toekomst een reden om het traject te stoppen. Je dient de door ons verstuurde facturen te voldoen en je hebt geen recht op restitutie van reeds door jou betaalde gelden en/of voorschotten, bijvoorbeeld over de resterende weken binnen de twaalf weken die het traject duurt.

Jij bepaalt zelf welke feedback je gebruikt. Het is jouw eigen e-mail. Wij adviseren jou, maar je bent niet verplicht het advies te volgen. Jij beslist wat het beste bij jou past.

Wanneer je het structureel niet eens bent met onze gegeven feedback is het nuttig om dit onderbouwd en schriftelijk aan te geven bij ons. Tijdens een eerstvolgende sparringsessie wordt het door je e-mailcoach en/of één van de praktijkeigenaren besproken en met jou gekeken of we tot een oplossing kunnen komen. De garantie dat je jouw doelen gaat behalen, kunnen wij alleen geven als je bereid bent om de gegeven feedback toe te passen.

Wij baseren onze feedback op wetenschappelijk onderzoek en bewezen behandelmethoden die de communicatie verbeteren. Mocht het gesprek met je e-mailcoach en/of één van de praktijk eigenaren niet afdoende zijn, dan kun je met een schriftelijke onderbouwing stoppen met het traject wanneer het je niet brengt wat je voor ogen hebt. Je betaald voor de werkzaamheden die voor jou verricht zijn.