Tevreden of ontevreden?

Begeleiding rondom scheidingsproblematiek kan veel emoties met zich mee brengen. Wij vinden het belangrijk dat er een goede samenwerking is tussen u en uw therapeut. Al onze therapeuten zijn aangesloten bij een beroepsvereniging en werken volgens de beroepscode.

Uw mening is belangrijk. Bent u tevreden over de samenwerking tussen u en een van de therapeuten, dan horen wij dat graag.

Zeker bij scheidingsproblematiek kan het soms zijn dat het traject anders verloopt dan gehoopt. Als u ergens niet tevreden over bent, bespreek dit dan eerst met de betreffende therapeut. Dit zorgt vaak al voor een oplossing. Mocht u er samen niet uitkomen, dan kunt u een formele klacht indienen via het Klachtformulier te vinden op de website. U kunt uw klacht sturen aan:

Zicht op de Toekomst
Reeweg Oost 81
3312 CL Dordrecht
Of per e-mail aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Naar aanleiding van dit klachtenformulier zal een van de eigenaren contact met u opnemen om in gesprek te gaan. Zij zal zich inzetten om samen met u en de betreffende therapeut tot een oplossing te komen.

Mocht dit onvoldoende blijken, kunt u een extern bemiddelaar inschakelen of het klachtenformulier met naam, adres en datum indienen bij Quasir, www.Quasir.nl. U mag zich bij de gesprekken altijd laten bijstaan door iemand die u vertrouwt.